Kootussa Ravissa

14. huhtikuuta 2013

Kevään ekat hyppelöt

Kysymyspostauksessa joku kysyi, että hyppäänkö Hertalla koskaan, joten tämän kysymyksen innoittamana päätin sitten tänään hypellä ja pitää kivaa, sillä 2 viimeistä pvää Hertalla on ollut vähän huonompia. Sain kaverini Riikan tulemaan tallille nostelee esteitä ja ottaa kuviakin.

Aluksi Riikka meni Hertan selkään ja lämppäsi. Hertta oli heti alusta asti tosi rento ja tyytyväisen oloinen ja kivasti se liikkuikin! Kiva nähdä kun joku muu menee Hertalla. En itse oikein koskaan maastakäsin sitä näe liikkeessä. Riikka ei ole kunnolla ratsastanut noin vuoteen oman hevosensa annettua ylläpitoon, mutta hyvä perusistuna ja kunto on edelleen, joten hyvin sai Hertan liikkumaan!
Aikas makee!


Itse kokeilin Riikan jälkeen hypätä. Pointtina oli etten itse ala tuuppailemaan. Mua on jotenkin jännittänyt tulevat Vihdin kisat ja se Va A luokka, joten treenaaminen on mennyt liian totiseksi ja hermostun heti jos ei onnistu joku. Joten nyt oli aika löysätä sitä tuupparinutturaa ja hypellä mielenvirkistykseski. Ja hyvä että hyppäsin, oli tosi kivaa! Tuli epäonnistuneita hyppyjä jolloin ite sai nauraa keuhkot pihalle ja Hertalla oli tosi kivaa. Se ihan imi esteelle ja "suuttui" jos pidätin kun se olisi vaan halunnut mennä! Hyvä näin. Saa Herttakin erilaista treeniä ja ei tollaisten pikkuesteiden hyppely pahasta ole kouluhepallekkaan. Itse olen tosi pökkelö hyppäämään ja myötäämisen kanssa olen vähän nihkeä, mutta kovasti yritän myötäämistä nyt sitten treenata.







Mun estejalustimet. Jotkut voisi jopa epäillä koulujalustimiksi...? :D


Minulla on videota tästäkin hyppelemisestä mutta se katosi johonku Youtuben syövereihin enkä löydä sitä... Noh, ei siinä mitään hienoa näkemistä ollutkaan :D

4 kommenttia

  1. Ihana :D mun koulujalustimetkin on lyhyemmät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä :D emmä tohdi lyhentää liikaa, sattuu polvii ja vaikee istuu! :D

      Poista
  2. Mutta Noora sun koulujalustimet on mun estejalustimet! :D Taisin pistää paremmaks... ;)

    VastaaPoista

Jätäthän kommenttisi!

En julkaise asiattomia/provosoivia kommentteja. Risut ja ruusut ovat tervetulleita, kunhan kommentointi pidetään asiallisena!